Skip to main content
Winkelmand is leeg

Klantenservice

Alles over bestellen, betalen, verzenden, retourneren en meer: Hopelijk vind je hier de informatie die je zoekt, we doen er alles aan om zo volledig mogelijk te zijn. Maar mocht je toch nog vragen hebben, je kunt ons altijd bellen of mailen. Je vindt onze gegevens op onze contactpagina.

Spring direct naar:

30 dagen tevredenheidsgarantie!

Orthopedische inlegzolen van Medicovi koop je zonder risico met onze 100% tevredenheids-garantie. We hebben zoveel er zoveel vertrouwen in dat onze zooltjes je zullen bevallen dat we een tevredenheidsgarantie geven! Als je om wat voor reden dan ook niet tevreden bent over de zooltjes, kun je ze binnen 30 dagen na aankoop retourneren en storten we je aankoopbedrag terug. Het is geen probleem als je de zooltjes gedragen hebt, of zelfs bijgeknipt. Stuur ze dus gerust terug als je niet tevreden bent, lees hier hoe dat werkt.

Verzending

Als je een bestelling bij ons plaatst voor 15:00 wordt deze op werkdagen dezelfde dag door ons ingepakt en opgestuurd via PostNL. Normaal gesproken zul je de bestelling dan binnen 24 uur ontvangen. Alleen op zondag en maandag bezorgt de post niet, houdt daar rekening mee. Wel hebben we sinds corona wat meer last ven vertraging bij de bezorging, houd daar graag rekening mee. We kunnen daarom alleen garanderen dat we je bestelling binnen één werkdag verzenden, maar niet dat PostNL het ook binnen één dag aflevert! Bestellingen voor België kunnen soms iets langer duren.

Bestellingen geplaatst op werkdagen voor 15:00 worden dezelfde dag nog verwerkt en verzonden. Anders doe we dit de volgende werkdag. Als de producten in een brievenbusdoosje passen sturen we ze met de gewone post (alleen Nederland). Hierdoor kunnen wij erg lage verzendtarieven hanteren. Als je meerdere producten besteld waardoor ze niet meer door de brievenbus passen, verzenden wij het zonder meerprijs als pakketpost.

Tarieven voor verzending

De verzendkosten voor bestellingen binnen Nederland zijn gratis!

Bestellingen voor België worden als pakket verstuurd. De kosten hiervoor bedragen slechts €5,00. Bij twee of meer paar zooltjes is verzending gratis en geldt zelfs korting:

Staffels / korting

Bij bestelling van meerdere paren zooltjes geldt extra korting. Dit zijn de kortingspercentages:

1 paar zooltjes

Geen korting

2 paar zooltjes

10% korting

3-9 paar zooltjes

20% korting

10 of meer paar zooltjes

30% korting

Betalen in de webshop

Na het plaatsen van je bestelling wordt je automatisch doorverbonden naar de betaalpagina van onze betaalprovider Mollie. Daar kun je meerdere betaalmethodes kiezen, zoals Ideal, Creditcard, Paypal, Mr.Cash, KBC en meer.

Ruilen of retourneren

Je mag je artikel altijd zonder verdere opgaaf van redenen binnen 30 dagen terugsturen naar ons retouradres. Na ontvangst maken wij je aankoopbedrag dan weer naar je over. Dit is ons retouradres:

Foot Solutions / Medicovi
Vogelakker 88
1349EM Almere

Stuur graag de pakbon mee, of anders een briefje met je naam, adres en bestelnummer. Laat liefst ook even weten of je de zooltjes alleen even gepast hebt, of dat je ze echt gedragen hebt.

Let op: wij storten altijd terug op de rekening die het artikel ook betaald heeft.

De kosten van het retour sturen zijn wel voor je eigen rekening.

Ook over ruilen doen wij niet moeilijk. Als het artikel bijvoorbeeld niet goed past kun je het gewoon terug sturen, wij sturen je dan de goede maat weer op, ook hier natuurlijk weer onder voorwaarde dat het artikel compleet en onbeschadigd geretourneerd wordt, liefst zoveel mogelijk in of met de originele verpakking.

Klachtenafhandeling

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze producten en of dienstverlening. Wij willen je graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. Stuur dan een e-mail naar: info@medicovi.nl of gebruik maken van ons contactformulier

Vermeld in je klacht graag de volgende punten:

  • Het order-nummer
  • Je klacht
  • Je contact gegevens

Onze medewerkers van de service afdeling zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen je klacht uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden (maar meestal veel sneller), mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen. Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.